O vacanta sigura cu un partener serios

1343

Vă invit la meditaţie şi reflecţie după ce veţi citi următorul articol, care este de fapt un interviu realizat cu un tânăr de 23 de ani. Un tânăr de la ţară, care în urmă cu 5 ani a avut primul său examen de maturitate electorală şi pe care l-a picat cu brio. Este însă de apreciat faptul că a fost deschis şi a acceptat să-mi povestească prima sa experienţă în afara localităţii în care a trăit timp de 20 de ani.

CDN-Travel-Marele-Canion

– Salut Marian. Spune-mi cum a început totul.
– Salut Paul. Totul a început cu vizita unui domn la noi în sat. Un domn bine, care ne-a invitat într-o excursie prin ţară. Eu învăţam pentru facultate, vroiam să dau la informatică la Bucureşti.

– La informatică?
– Da. La mine acasă în sat aveam chiar şi internet. M-am informat şi de burse în străinătate. Ţintă mea erau Statele Unite. Găsisem un program Work and travel organizat de CND Turism – vacanţe speciale. Dacă aveam noroc poate rămâneam acolo ca să muncesc. Îmi place mult informatica, matematica şi am văzut că în State se caută oameni că mine. Am văzut pe internet Marele Canion şi am rămas mască…
– Practic aveai deja planuri de viitor.
– Da. Am crezut că omul acela a venit să ne ajute. A profitat de faptul că eram de la ţară şi că nu ieşiserăm niciodată din sat. Tot ce ştiam despre România ştiam de pe internet. Ne-am bucurat la o excursie gratis.

A venit într-o duminică dimineaţă cu un autocar. Din satul nostru am fost 5. Satul următor încă 5, şi tot aşa până s-a umplut autocarul. Am cunoscut oameni noi, chiar de la începutul călătoriei noastre mi-a plăcut foarte mult.
Am mers cu autocarul cale de 2 ore, am ieşit din judeţ. Am intrat într-o zonă de munte, foarte frumoasă. Brazi, creste de munte înzăpezite. La primul popas domnul ne-a cerut buletinele, chipurile să completeze documentele de sponsorizare pentru excursie. La următorul popas ne-am oprit lângă o şcoală. Domnul a coborât şi a intrat în acea şcoală. După care s-a întors şi ne-a spus să intrăm şi noi acolo.
Atunci am aflat ce era de fapt cu acea excursie. Am refuzat, dar ne-a obligat să facem acel lucru spunând că buletinele noastre sunt la el. Am mai făcut aproximativ 15 popasuri, unde am făcut aceleaşi lucruri. Frumuseţea excursiei s-a transformat în ceva urat.

Pe seară ne-am întors în sat şi am primit şi nişte bani. Chiar în acea zi am primit şi un mail de la sponsorul meu care îmi spunea că dacă intru la informatică îmi plăteşte o excursie specială work and travel în America. Îţi dai seama? O zi începută excelent, continuată foarte urât, se termina formidabil. Chiar mi-am povestit reuşita prietenilor pe Facebook şi îmi făceam deja planuri pentru o vacanţă cu work and travel.

2 săptămâni am fost foarte fericit până când EI au venit. Şi aşa am ajuns aici. Îmi pare rău. Practic mi-am distrus viitorul frumos pe care îl aveam.

Acesta este un tânăr care şi-a distrus viitorul frumos dintr-o prostie, din specularea credulităţii sale de către oameni cu interese urâte.
Marian a fost arestat şi închis pentru turism electoral la alegerile prezidenţiale din 2009. Chiar dacă este o ficţiune, gândiţi-va de două ori înainte de a face aşa ceva, mai ales că duminica asta avem deranj electoral.

Gândiţi-vă că decât să faceţi turism electoral pentru nişte firfirei, mai bine orientaţi-va către o vacanţă frumoasă organizată prin CDN Turism – vacanţe speciale.

http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-image-aerial-view-biscayne-bay-image22888436Chiar poţi să îţi faci o vacanţă specială. Şi dacă eşti băiat sau faţă deştept / deşteaptă îţi iei transport doar dus. Asta dacă pleci într-o vacanţă cu work and travel. Student fiind, niciodată nu am avut vreun gând de astfel de vacanţă de muncă şi călătorie în străinătate deoarece pe vremea mea (să menţionez ca vârstă doar că l-am cunoscut pe Adam, Eva fiind la cules de frunze, iarbă, ce le mai dăduse Barbosu’) ca să ieşi din ţară trebuia să stai la coadă la vize. Deşi cred că o astfel de agenţie de turism te ajuta şi cu viza pe vremea aia.

Chiar dacă nu vrei să pleci la work and travel, mai ieşi din ţară. E recomandat. Aşa îţi mai dai seama cum arată occidentul. Bine… de starea şi vraja occidentului nu îţi poţi da seama pe plaja de la Burj Al Arab. Îţi dai seama de calitatea lui mergând la Roma, la Paris, chiar şi la Monte Carlo. Mmmmm Monte Carlo.

Articol scris pentru competitia Super Blog 2014

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here