Targul de cadouri de Craciun 2013 – Romexpo

0
1905

Targul de Cadouri de Craciun ofera o gama larga de produse si ne propunem sa devina locul ideal de intalnire al celor mai noi si avantajoase oferte de cadouri de Craciun, decoratiuni si suveniruri. Prezenta la Targul de Cadouri de Craciun 2012 ofera expozantilor oportunitatea de a-si prezenta produsele sau serviciile, de a studia oferta concurentei, dar asigura in acelasi timp si un cadru oportun pentru vanzarea de cadouri, decoratiuni si suveniruri, in plin sezon al sarbatorilor de iarna.

Targul de Cadouri de Craciun, Decoratiuni si Suveniruri

La aceasta manifestare expozitionala sunt invitati sa participe ca expozanti: producatori, importatori, distribuitori de produse textile, confectii, articole blana, marochinarie, încăltăminte si accesorii, cosmetice, parfumuri, furnizori de servicii pentru industria de profil, reviste si publicatii de specialitate precum si produse specifice sarbatorilor de iarna si decoratiuni.

Targul se va desfasura in cadrul a trei saloane tematice:

  • Salonul de Craciun
  • Salonul de Cadouri
  • Salonul de Decoratiuni

Targul de Cadouri de Craciun ofera o gama larga de produse si ne propunem sa devina locul ideal de intalnire al celor mai noi si avantajoase oferte de cadouri de Craciun, decoratiuni si suveniruri. Prezenta la Targul de Cadouri de Craciun 2012 ofera expozantilor oportunitatea de a-si prezenta produsele sau serviciile, de a studia oferta concurentei, dar asigura in acelasi timp si un cadru oportun pentru vanzarea de cadouri, decoratiuni si suveniruri, in plin sezon al sarbatorilor de iarna.

Targul este destinat atat publicului larg, cat si firmelor care doresc sa-si imbunatateasca portofoliul de produse si ofera posibilitatea achizionarii de cadouri pentru sarbatorile de iarna la preturi avantajoase.

In cadrul manifestarilor vor fi organizate concerte, tombole si scenete de Craciun, atat pentru cei mici cat si pentru cei mari.

Articolul precedentGradinita Junior
Articolul următorAntique Market 2013 – Romexpo
În 15 ani de media radio-tv am învăţat că… (o să te gândeşti că o să spun că am învăţat cele mai bune tactici, tehnici, că am cunoscut oameni deosebiţi… AIUREA) …am învăţat că într-o instituţie media trebuie să ai pe cineva în spate. Atâta timp cât spatele este puternic, vei fi puternic. Şi am mai învăţat că unde sunt bani mulţi la mijloc, este şi multă mizerie umană. Pe cont propriu de 5 ani. E bine. E loc şi de mai bine.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here